Öğretici boyutunu biraz daha derin düşünürsek uygulamanın sınırları, bize tanıdığı modüller kadar. Bu modüller arasında size örnek verecek olursam, uygulamada ki bir modülün adı Quiver Education Starter olan hayvan hücresi boyama kağıdını görmekteyiz. Biyoloji dersin de öğrenciden hayvan hücresinin kısımlarını istediği renge boyanması istenir. Ve boyama bitimin de uygulama görseliyle üç boyutlu olarak hayvan hücresinin kısımlarını görebilir. İşte burada öğrenci açısın dan kalıcı öğrenmeyi sağlamış bulunmaktayız. Aşağıdaki resimde göstereceğim gibi modülü görebileceksiniz.
Ve şimdi bu modülün üç boyutlu halini görelim.
Gördüğümüz üzere bir dersin sözel olarak işlenmesi yerine görsellik, hayal gücü katarak öğretilmesi her zaman kalıcılık sağlar. Bu uygulamayı anaokuluna öğrettiğim anda meraklı gözlerle beni izlediler. O zaman yararlı olduğunu anlamış oldum. Uygulamayı araştırıp, göreceğiniz gibi bir çok modül karşınıza çıkacak ve bu uygulamayı kullanarak eğitim ortamında daha kalıcı ve verimli öğrenmeyi sağlayacaksınız.
Bir sonraki yazımda görüşme üzere...
kağıtları nasil tedarik edebiliriz
YanıtlaSil